.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاخ همسر محمدرضا شاه میزبان گردشگران می شود

 شمال تیوز: مدیرکل میراث فرهنگی البرز با اشاره به تعطیلی ۱۰ ساله کاخ مروارید، گفت: نوروز امسال در این اثر تاریخی منحصر به فرد بر روی گردشگران خارجی و ایرانی باز می شود.

ابوالفضل عبیدی با اشاره به اینکه کاخ مروارید مجموعه تاریخی - فرهنگی منحصر به فرد دوران معاصر است، گفت: کاخ مروارید بیانگر معماری مدرن و باشکوه عصر معاصر است در ایان نوروز به طور پیوسته از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ عصر آماده میزبانی از علاقمندان و گردشگران این استان است.

عبیدی در ادامه گفت: حفاظت و مرمت اضطراری، پاکسازیهای محیطی، ساماندهی فضاهای سبز و آماده سازی کاخ برای بازدیدهای گروهی، تنها بخشی از اقدامات اثر بخش اداره کل میراث فرهنگی استان بوده است.

او ادامه داد: به منظور آشنایی مسافران نوروزی با کاخ سلطنتی مروارید، برنامه های متنوع و مفرحی در این مجموعه فرهنگی - تاریخی تدارک دیده شده که از آن جمله می توان به نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و همچنین جشنواره بزرگ اقوام اشاره کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: کاخ سلطنتی مروارید در زمینی به گستردگی ۱۱۱ هکتار و با ۲۵۰۰ متر زیربنا در سال‌های ۴۷ - ۱۳۴۵ در مهرشهر کرج ساخته شد؛ سازه‌ اصلی و طرح کاخ به شکل یک سفره‌ماهی است که صدفی را دربرگرفته است. /250 مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.